25 июн. 2013 г.

Сторінка про нас)

Привіт - привіт!
Є така польська майстриня Finnabair(хто ще не бачив - сюда зазирніть). Вона - мій кумир вже давноооооо))) І давно я хотіла зліфтити якусь її роботу, але рука не піднімалася ))) Але мала таку фотку із своєю старшою дочкою(вона від мене майже на голову вища, ага) і вирішила таки зробити сторінку в стилі Фінн.А ще мене на цей  "подвиг" підштовхнуло завдання у Challenge km-shop  . Треба зробити ліфтинг будь якої сторінки буь - якої майстрині. Ну і тут вже , як кажуть, сам Бог велів;)))

 

Трошки детальок покажу.  Квітки - саморобні,  гудзики були чорні - то я їх акрилила, а потім спреїла) А ще кришка від пива,а в ній циферблат від старого годинника, який був випущений десь в 60 роках минулого століття(то мені запрезентувала одна хороша дівчина, в якої дід був годинникарем)







А це оригінал, він просто бомбезний!!! Мені ще рости і рости, але я вперта)))


А це баннер завдання)


На сьогодні - все!
Всім гарного настрою)))
Па - па!

7 комментариев:

  1. Марта, просто СУПЕР!!!!!!!!! Лифтинг удался, страничка потрясная!!!!! Ты умница!

    ОтветитьУдалить
  2. Марта, класс!!!! Очень нравится твоя страничка! такие вкусные детальки и бирюзовый цвет придаёт лекгость! Супер!!))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Девченки, спасибо за поддержку! Очень волновалась, хотелось в стиль Finn попасть)))

      Удалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. Марта! Шикарно получилось, зря волновались, да еще и избежали ошибок вдохновительницы! У Вас абсолютно сбалансированная по композиции работа, все на своем месте, по цвету восхитительно, эти всполохи цветов!

    ОтветитьУдалить
  5. Чудесная работа!!!! Очень нравится!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Шикарная страничка!!! Сочетание цветов и украшений великолепное!!!

    ОтветитьУдалить