9 июл. 2013 г.

АТС. Перші)))

Привіт - привіт!
 Нарешті я знову маю час забігти сюди на хвилинку і щось показати! Цим "щось" сьогодні бубе серія АТС. Я зробила їх вперше...УРАаааа!!! Дуже давно хтіла собі щось таке наваяти... розглядала такі штучки в інших майстринь..а в самої руки якось "не стояли";))) А спонукало мене до цього подвигу завдання в блозі Lift Summer Crafts  Суть - зробити АТС за скетчем. Побачила і все склалося дуже швидко,а ще й не одна - а три цілих !!! А ще останным часом тягне мене на міксмедійні експерименти))) Цікаво таааак;))!


 

 Ну і детальки деякі)







А ще палітру я взяла таку ніжну в блозі A Mixed Media Color Challenge .



А також покажу АТС в Callenge-km-shop .Завдання

Азбука скрапа - буква "М" - "маркер" (ручка)


 


А, мало не забула ))) АТСками міняюся, хто хоче - записуйтесь в коментах!
Ну а тепер - все!
Всім гарного настрою!)))
Па - па!
















 

14 комментариев:

  1. WOW, Martinka! These three butterfly creations are BEAUTIFUL! LOVE the many layers and textures and embossing and everything! THX for playing with us at A Mixed Media Color Challenge!

    ОтветитьУдалить
  2. Марта, эксперименты тебе определенно удаются, шикарные АТС!!! Они такие свежие!!! Я восторге от сочетания цветов, текстуры и элементов, которые ты использовала!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ира, спасибки! Я вот прям расплЫлась от комплиментов)))) Приятно...

      Удалить
  3. stunning, beautiful and exquisite , magic on paper x

    ОтветитьУдалить
  4. Марта, дуже гарна серія вийшла. Я б із задоволенням обмінялась на першу. Свою серію викладу на днях.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Таня, дякую ) АТС за тобою, чекаю на твою серію)

      Удалить
    2. Марта, АТС виклала, якщо сподобаються - вибирай! Якщо ні, то згодом буде ще одна серія.

      Удалить
  5. Класнючі АТС, Марто!!! Експерименти круті!
    Можна мені №2 на обмін?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оленко, дякую!Круті - сильно сказано;))Я ільки освоюю міксмедіа)
      Другу резервую за тобою. А де на твої АТС можна подивитись?

      Удалить
    2. подивись тут
      http://pavutynka2.blogspot.com/2013/07/blog-post_14.html

      Удалить
    3. Марто, привіт! напиши будьласка свою адресу на salomama3@gmail.com

      Удалить
  6. Oh my Martinka! What gorgeous projects! Love all the layers and beautiful butterflies! Thanks so much for joining along with A Mixed Media Color Challenge!

    ОтветитьУдалить
  7. Wonderful series of ATC! Thank you for joining us at Lift Summer Crafts :)

    ОтветитьУдалить
  8. Какие красивые, фактурные! Спасибо, что вы с нами в задании Challenge-km-shop!

    ОтветитьУдалить