2 окт. 2013 г.

Приємні новини і Новий рік



Привіт-привіт!
Спішу поділитися приємною новиною - я потрапила таки в ДК ScrapMagiс!!! Радість моя не має меж))) Так що тепер я частіше буду з"являтись тут(бо щось зовсім загубилася) Робота в ДК все ж стимулює;)
І першеа моя робота - листівка по оцій чудесній палітрі ))) Заходьте, там дівчата наваяли багато краси;)


Палитра: белый, серый, золото, возможен маленький красный акцент (цветок на столе).
Элемент: сердце.

Спочатку задумка була весільна,а поті все якось перегралось і стався Новий рік)
Напевне, діє погода, а точніше осінь, яка почалася ще з кінця серпня.... Ніяк не можу відігрітися...


 Отакі об"ємчики) Шкода, що немає сонечка - насправді все виглядає ще ажурніше...

 Гліттер від Марти Стюарт просто бомбезний!

 Мало не забула! За скетч дякую блогу Fairy"s Challenge




 На сьогодні - все!
Дякую, що заходите!
Всім прекрасного настрою)))
Па -па!

2 комментария:

  1. Марта, какая прелесть!!! Очень изящно!
    Я рада нашему знакомству у Тани и решила тебе передать небольшой подарочек -радостную эстафету) http://kapustina2012.blogspot.ru/2013/10/blog-post_14.html

    ОтветитьУдалить
  2. Роскошно!!!!!!
    Спасибо за выбор скетча Fairy's Challenge!

    ОтветитьУдалить