18 июн. 2014 г.

Морський тег.

Привіт - привіт!!!
Ну що я вам хочу сказати...Таня Дудкіна рулить!!! Дивилася я на її нову затію...дивилася   і мене знову зачіпило!))) Таня робить цікаві онлайни . Можна разом з нею за якусь годину зробити цікавий тежик... кожного разу в іншому стилі... і взнати багато нового...і поспілкуватися із такими скрапзалежними, як сама;))) Таня, ВЕЛИКЕ спасибі за натхнення!!!
Я під враженням морської теми і , звичайно, не за годину. а дні так за 2 зробила і собі тежик з Тільди))) Чоловік дивився-дивився....і виникло в нього чергове стопітсоте запитання....
здогадалися?;)))
..."А ДЛЯ ЧОГО ВОНО?" ..
..А не знаю))) Подобається - от і все!
 Нерозумні бувають часами ті чоловіки))) Все мусить бути для чогось...
В мене - для ДУШІ!
 Фотошоп мій дітиська успішно знесли(самі в шоці, як їм так вийшло успішно), тому фотки обробляла в Picmonkey...ну то я тішилася різними спецефектами... тому не кмдайте в мене тапками сильно за якість;Ь)
Ітак.......тадам!!!!










 В хід пішла паста з піском...мушлі, привезені 3 роки тому з Криму.....бісер...і шаленний глітер від Марти Стюарт...він дещо схожий на слюду і частково передає мерехтіння сонця на морських хвилях!!!







тежик вийшов такий об"ємний...
І взагалі....ХОЧУ НА МОРЕ!!!!
До речі, у Фінляндії і Карелії сьогодні сніг випав... невдалося в людей літо...(фото від 17 червня)




Ну і , як завжди, прийаю участь в конкурах
Творим вместе




Скетч для тежика взяла в "Жажде творчества" (відобразила його дзеркально)








На сьогодні - все!!!
Всім гарного настрою!!!
Па - па!!!



12 комментариев:

  1. Дуже гарний тежик!!!! Я їх теж полюбляю і часто використовую замість листівок як додаток до подарунку.

    ОтветитьУдалить
  2. просто бомбезно!!! дуже гарний тег!

    ОтветитьУдалить
  3. дуже стильно надихаюче у сторону моря... води... чайок... ех...

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже,дуже гарно вийшло! Навіть на море захотілося)))

    ОтветитьУдалить
  5. Восхитительный тег! Солнце, море,ракушки и бутылочка с сокровищами- все смотрится просто изумительно! Спасибо, что творите с Жаждой Творчества!

    ОтветитьУдалить
  6. Марта, изысканнейший тег, чудо, для коллекции! Нежная морская палитра и великолепные детали!!!!! Супер!!!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Какой крутой и многослойный тэг получился!Умеет Таня вдохновить! Очень здорово!

    ОтветитьУдалить
  8. Привіт
    Не вдалося прийти на зустріч? Чи ми розминулися?
    Б я трохи запізнилася, а дівчата блукали між входом і Смачними сезонами".

    ОтветитьУдалить
  9. Не вдалосяяяяя у фiнiв )))), я под столом!
    А у тебя так вдалося, что у меня дух захватило! Мартиночка! Это так красиво, что даже слов мало!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня! Я дуже рада бачити тебе в моїх ПЧ! Ура))) Думаю, будемо більше спілкуватись!!! О, приємно читати твої слова)) Усміхаюсь тут;))

      Удалить
  10. какой же он классный!!!! ооочень нравится!!)

    ОтветитьУдалить